Coaching for Collaborative Autonomy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F23%3A43926069" target="_blank" >RIV/60461373:22810/23:43926069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Coaching for Collaborative Autonomy
Popis výsledku v původním jazyce
The chapter Coaching for Collaborative Autonomy reflects on their collaborative European project that created an online English language course built around collaboration and co-creation. The course was integrated into real university courses and attracted ECTS credits. Working in culturally heterogeneous multi-disciplinary groups, student teams problem-solved issues of sustainability, and developed their language skills while actively reflecting on the processes of their collaborative working methods. The authors make light touch suggestions for how to harness non-directive coaching and Learning Journals in the process.
Název v anglickém jazyce
Coaching for Collaborative Autonomy
Popis výsledku anglicky
The chapter Coaching for Collaborative Autonomy reflects on their collaborative European project that created an online English language course built around collaboration and co-creation. The course was integrated into real university courses and attracted ECTS credits. Working in culturally heterogeneous multi-disciplinary groups, student teams problem-solved issues of sustainability, and developed their language skills while actively reflecting on the processes of their collaborative working methods. The authors make light touch suggestions for how to harness non-directive coaching and Learning Journals in the process.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Collaboration in Higher Education
ISBN
978-1-350-33405-2
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
224-230
Počet stran knihy
288
Název nakladatele
Bloomsbury Publishing
Místo vydání
London
Kód UT WoS kapitoly
—