Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Coaching for Collaborative Autonomy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22810%2F23%3A43926069" target="_blank" >RIV/60461373:22810/23:43926069 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Coaching for Collaborative Autonomy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The chapter Coaching for Collaborative Autonomy reflects on their collaborative European project that created an online English language course built around collaboration and co-creation. The course was integrated into real university courses and attracted ECTS credits. Working in culturally heterogeneous multi-disciplinary groups, student teams problem-solved issues of sustainability, and developed their language skills while actively reflecting on the processes of their collaborative working methods. The authors make light touch suggestions for how to harness non-directive coaching and Learning Journals in the process.

  • Název v anglickém jazyce

    Coaching for Collaborative Autonomy

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter Coaching for Collaborative Autonomy reflects on their collaborative European project that created an online English language course built around collaboration and co-creation. The course was integrated into real university courses and attracted ECTS credits. Working in culturally heterogeneous multi-disciplinary groups, student teams problem-solved issues of sustainability, and developed their language skills while actively reflecting on the processes of their collaborative working methods. The authors make light touch suggestions for how to harness non-directive coaching and Learning Journals in the process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Collaboration in Higher Education

  • ISBN

    978-1-350-33405-2

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    224-230

  • Počet stran knihy

    288

  • Název nakladatele

    Bloomsbury Publishing

  • Místo vydání

    London

  • Kód UT WoS kapitoly