Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ke klíčovým kompetencím: kulturní aspekty vyučování anglického jazyka v hlavních kurikulárních dokumentech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006744" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006744 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Towards Key Competencies: Cultural Aspects of English Language Teaching in Main Curricular Documents

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents some issues related to the ongoing curricular reform in the Czech Republic. The focus is on cultural aspects of foreign language teaching/learning as stated in key curricular documents. The analysis is carried out both at the state andthe school level of the documents. The perspective of an English language teacher is applied and the discussion is centred on a potential of teaching culture as a means of developing some of the key competencies of the school children.

  • Název v anglickém jazyce

    Towards Key Competencies: Cultural Aspects of English Language Teaching in Main Curricular Documents

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents some issues related to the ongoing curricular reform in the Czech Republic. The focus is on cultural aspects of foreign language teaching/learning as stated in key curricular documents. The analysis is carried out both at the state andthe school level of the documents. The perspective of an English language teacher is applied and the discussion is centred on a potential of teaching culture as a means of developing some of the key competencies of the school children.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Cultural Studies at the Turn of the Millennium

  • ISBN

    80-7194-816-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    7-20

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku