Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kurikulární dokumenty ovlivňující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106148" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106148 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kurikulární dokumenty ovlivňující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie vysvětluje důvody přechodu ke kurikulárním dokumentům založeným na sociálně konstruktivistických teoriích učení a podrobně popisuje vznik, jednotlivé části a funkce Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, od něhož jsou odvozeny aktuálně platné a používané kurikulární dokumenty determinující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice. Tyto dokumenty jsou podrobně analyzovány a zhodnoceny s cílem nastínit možné varianty, jak by mohly být zdokonaleny.

  • Název v anglickém jazyce

    Curricular documents with considerable impact on teaching and learning English at secondary schools in the Czech Republic.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper argues for the need for curricular documents based on social constructivist theories in language teaching. It also describes the development, individual parts and functions of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) as a key document on which currently valid curricular documents determining English language teaching in the Czech Republic are based. These documents are analysed and evaluated with a view to proposing several options for improvement.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Auspicia

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    149-178

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus