Kurikulární dokumenty ovlivňující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106148" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106148 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kurikulární dokumenty ovlivňující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie vysvětluje důvody přechodu ke kurikulárním dokumentům založeným na sociálně konstruktivistických teoriích učení a podrobně popisuje vznik, jednotlivé části a funkce Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, od něhož jsou odvozeny aktuálně platné a používané kurikulární dokumenty determinující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice. Tyto dokumenty jsou podrobně analyzovány a zhodnoceny s cílem nastínit možné varianty, jak by mohly být zdokonaleny.
Název v anglickém jazyce
Curricular documents with considerable impact on teaching and learning English at secondary schools in the Czech Republic.
Popis výsledku anglicky
This paper argues for the need for curricular documents based on social constructivist theories in language teaching. It also describes the development, individual parts and functions of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) as a key document on which currently valid curricular documents determining English language teaching in the Czech Republic are based. These documents are analysed and evaluated with a view to proposing several options for improvement.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Auspicia
ISSN
1214-4967
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
149-178
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—