Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006746" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006746 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele představuje komplexní a multidimenzionální problém. Z celé šíře problematiky je v příspěvku pozornost věnována následujícím okruhům otázek: po uvedení poznámek k vymezení klíčových pojmů je jádrem sdělenídiskuse o současném pojetí profesního vědění učitele a procesů profesního učení, směřující k formulaci závěrů pro profesní přípravu učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Theory ? practice relationship in teacher professional education

  • Popis výsledku anglicky

    Theory ? practice relationship in teacher professional education is a complex and multidimensional problem. The following issues related to the topic are dealt with: comments concerning definitions of the key terms; current conceptions of teacher professional knowledge and professional learning processes; conclusions for pre-service teacher education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS

  • ISBN

    80-7290-226-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    300-307

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 2. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku