Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F05%3A00006746" target="_blank" >RIV/00216275:25210/05:00006746 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Vztah teorie a praxe v profesní přípravě učitele představuje komplexní a multidimenzionální problém. Z celé šíře problematiky je v příspěvku pozornost věnována následujícím okruhům otázek: po uvedení poznámek k vymezení klíčových pojmů je jádrem sdělenídiskuse o současném pojetí profesního vědění učitele a procesů profesního učení, směřující k formulaci závěrů pro profesní přípravu učitele.
Název v anglickém jazyce
Theory ? practice relationship in teacher professional education
Popis výsledku anglicky
Theory ? practice relationship in teacher professional education is a complex and multidimensional problem. The following issues related to the topic are dealt with: comments concerning definitions of the key terms; current conceptions of teacher professional knowledge and professional learning processes; conclusions for pre-service teacher education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proměny pedagogiky. Mezinárodní vědecká konference ČPdS
ISBN
80-7290-226-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
300-307
Název nakladatele
Univerzita Karlova
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
3. 2. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—