Podpora profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F07%3A00006777" target="_blank" >RIV/00216275:25210/07:00006777 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku budou na základě výstupů případové studie diskutovány zdroje podpory profesního rozvoje studentů učitelství v průběhu pedagogické praxe. Zvláštní pozornost bude věnována spolupráci studentů s jejich fakultními učiteli ? mentory, zejména agendám pro intervence do procesů profesního rozvoje a typům intervencí uplatňovaných mentory.
Název v anglickém jazyce
Supporting professional development of students during their teaching practice
Popis výsledku anglicky
The paper deals with professional development of students during their teaching practice, specifically with their co-operation with mentors. Special attention is given to students´ agendas of concern and mentors´ interventions into the processes of students´ professional growth.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogická prax: súčasnosť a perspektívy.
ISBN
978-80-8094-145-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
275-288
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—