Kdo je to vlastně kvalitní učitel?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008053" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008053 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kdo je to vlastně kvalitní učitel?
Popis výsledku v původním jazyce
Proměny společnosti vyvolávají změny v oblasti vzdělávání. Reformy školství přináší novou funkci učitele. Formulace nových kritérií kvality práce učitele pomocí Standardu profesních činností učitele.
Název v anglickém jazyce
Who is a qualitative good teacher?
Popis výsledku anglicky
Social changes entail changes in education. School reforms raise a new role of teachers. Formulation of new teacher work quality criteria by means of the Standard of the Teacher´s Work.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Učitelské noviny
ISSN
0139-5718
e-ISSN
—
Svazek periodika
CXI
Číslo periodika v rámci svazku
34
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—