Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kdo je to vlastně kvalitní učitel?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F08%3A00008053" target="_blank" >RIV/00216275:25210/08:00008053 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kdo je to vlastně kvalitní učitel?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Proměny společnosti vyvolávají změny v oblasti vzdělávání. Reformy školství přináší novou funkci učitele. Formulace nových kritérií kvality práce učitele pomocí Standardu profesních činností učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Who is a qualitative good teacher?

  • Popis výsledku anglicky

    Social changes entail changes in education. School reforms raise a new role of teachers. Formulation of new teacher work quality criteria by means of the Standard of the Teacher´s Work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Učitelské noviny

  • ISSN

    0139-5718

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    CXI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    34

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus