Proměny pojetí role a funkce učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F09%3A00008969" target="_blank" >RIV/00216275:25210/09:00008969 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny pojetí role a funkce učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Globální změny ve společnosti ovlivňují reformou vzdělávání roli a funkci učitele. Mění se pojetí autority učitele směrem k partnerství a podpoře. Změna obsahu a cílů pregradualní přípravy učitele.
Název v anglickém jazyce
Changes in the role and function of a teacher
Popis výsledku anglicky
Global changes in the society have a deep influence through educational reform for the role and function of teacher. The content of authority is changed and streams more to partnership and support. Changes in a pregradual teacher training are necessary
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Rozvoj a perspektívy pedagogiky a vzdelávania učiteľov. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Prešov 25. 6. 2009
ISBN
978-80-555-0064-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Prešovská univerzita v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
25. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—