Autorita pedagogů v současných školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F10%3A39882448" target="_blank" >RIV/00216275:25210/10:39882448 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Autorita pedagogů v současných školách
Popis výsledku v původním jazyce
Stať analyzuje autoritu učitele jako předpoklad jeho profesionality. Naznačuje možnosti rozvoje rozvíjení přirozené autority v rámci psychosociálních kurzů.
Název v anglickém jazyce
The authority of teachers in schools today
Popis výsledku anglicky
The issue of teacher authority is an essential prerequisite for its professional competence. Article suggests the possibility of developing natural authority teachers.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učitel v současné škole
ISBN
978-80-7308-301-4
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Počet stran knihy
315
Název nakladatele
Univerzita Karlova v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—