Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama na regionální úrovni města Chrudim v době meziválečné. Komparace novinové inzerce s celorepublikovým tiskem a ostatní nenovinová reklama

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F10%3A39883017" target="_blank" >RIV/00216275:25210/10:39883017 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama na regionální úrovni města Chrudim v době meziválečné. Komparace novinové inzerce s celorepublikovým tiskem a ostatní nenovinová reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie navazuje na výsledky příspěvku Novinová reklama na regionální úrovni města Chrudim v době meziválečné, který byl otištěn ve Východočeském sborníku historickém 17. Cílem příspěvku je porovnání regionální novinové reklamy s novinovou reklamou v celonárodním měřítku a rozbor ostatní tiskové reklamy ve městě obecně. Pro dokreslení obrazu reklamy té doby je ve studii poukázáno i na několik netiskových reklamních prostředů.

  • Název v anglickém jazyce

    Advertising at the Regional Level of the City of Chrudim in the Interwar Period. Comparison of newspaper advertisements with national press and other non-newspaper advertising

  • Popis výsledku anglicky

    This study follows on from the study Newspaper Advertising at the Regional Level of the City of Chrudim in the Interwar Period, which was printed in the Východočeském sborníku historickém (East Bohemia History Anthology) number 17. Its aim is a comparison of this regional newspaper advertising with national newspaper advertising, and also an analysis of other print advertising in the city in general, and in conclusion an attempt to outline several illustrations of other non-print forms of advertisement.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Východočeský sborník historický

  • ISSN

    1213-1733

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2010

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus