Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Basic social influences acting on the development of pupils' motivation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39894494" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39894494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Základné sociálne vplyvy pôsobiace na vývoj motivácie žiakov

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok spracováva problematiku motivácie žiakov, vývoj motivácie v detskom veku a vplyv motivačných činiteľov na školský výkon žiaka. Zameriava sa na základné ľudské potreby a nutnosti ich akceptovania v školskom prostredí. Zahŕňa informácie o nutnosti rozvíjaní sociálnych zručností žiakov a budovania dobré emočné klímy v škole. Ďalej pojednáva o vplyvoch socializácie na utváranie charakteru osobnosti žiaka a zameriava sa na problematiku odmien a trestov pôsobiacich na správanie, konanie a prežívaniejedinca.

  • Název v anglickém jazyce

    Basic social influences acting on the development of pupils' motivation

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the issue of students' motivation, motivation in the development of childhood and the influence of motivational factors on student school performance. It focuses on basic human needs and the needs for acceptance in the school environment. It includes information about the need to develop pupils' social skills and build a good emotional climate in the school. Further discusses the effects of socialization in shaping the character and personality on the issue of rewards and punishments on behavior, actions and feelings of the individual.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Žiak v kontexte psychológie a pedagogiky

  • ISBN

    978-80-557-0239-1

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    360-374

  • Počet stran knihy

    531

  • Název nakladatele

    PedF UMB

  • Místo vydání

    Bánská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly