Basic social influences acting on the development of pupils' motivation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F11%3A39894494" target="_blank" >RIV/00216275:25210/11:39894494 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Základné sociálne vplyvy pôsobiace na vývoj motivácie žiakov
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok spracováva problematiku motivácie žiakov, vývoj motivácie v detskom veku a vplyv motivačných činiteľov na školský výkon žiaka. Zameriava sa na základné ľudské potreby a nutnosti ich akceptovania v školskom prostredí. Zahŕňa informácie o nutnosti rozvíjaní sociálnych zručností žiakov a budovania dobré emočné klímy v škole. Ďalej pojednáva o vplyvoch socializácie na utváranie charakteru osobnosti žiaka a zameriava sa na problematiku odmien a trestov pôsobiacich na správanie, konanie a prežívaniejedinca.
Název v anglickém jazyce
Basic social influences acting on the development of pupils' motivation
Popis výsledku anglicky
The article deals with the issue of students' motivation, motivation in the development of childhood and the influence of motivational factors on student school performance. It focuses on basic human needs and the needs for acceptance in the school environment. It includes information about the need to develop pupils' social skills and build a good emotional climate in the school. Further discusses the effects of socialization in shaping the character and personality on the issue of rewards and punishments on behavior, actions and feelings of the individual.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0796" target="_blank" >GAP407/10/0796: Název projektu: Autorita a proměny jejího pojetí v edukačním prostředí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Žiak v kontexte psychológie a pedagogiky
ISBN
978-80-557-0239-1
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
360-374
Počet stran knihy
531
Název nakladatele
PedF UMB
Místo vydání
Bánská Bystrica
Kód UT WoS kapitoly
—