Aspekty osvojování si anglického jazyka u českých studentů při vstupu do přípravného vzdělávání učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F13%3A39897594" target="_blank" >RIV/00216275:25210/13:39897594 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aspekty osvojování si anglického jazyka u českých studentů při vstupu do přípravného vzdělávání učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Text příspěvku představuje interdisciplinární výzkumný projekt zaměřený na aspekty osvojování si anglického jazyka u českých studentů při vstupu do přípravného vzdělávání učitelů. V centru pozornosti je dosažená úroveň komunikační kompetence v angličtině, se kterou studenti na univerzitu přicházejí. Proto je žádoucí pro výzkumné účely vytvořit jazykový korpus mluvené angličtiny, analyzovat jej z různých pohledů, kromě jiného také ve vztahu k individuálním příběhům učení. Cílem příspěvku je stručně představit teoretická východiska projektu, cíle a metodologii, a naznačit očekávané výsledky.
Název v anglickém jazyce
Aspects of English language acquisition of Czech students on the onset of teacher education
Popis výsledku anglicky
The text introduces an interdisciplinary project focused on specific features of English language acquisition of Czech learners, future teachers of English, in the Czech educational context. Thus the achieved level of communicative competence in English,which the trainees bring to teacher education study programmes, is in the centre of attention. Therefore, it is desirable to create a Czech corpus of learner English of spoken communication, to conduct a linguistic analysis of the corpus and relate itsoutcomes to the results of the investigation of individual learning histories. The aim of the paper is to briefly present the theoretical background of the project, its objectives, methodology, and to suggest expected outcomes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA13-25982S" target="_blank" >GA13-25982S: Aspects of English Language Acquisition of Czech Students on the Onset of Teacher Education</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti
ISBN
978-80-7414-602-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Místo vydání
Ústí nad Labem
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
16. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—