Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty osvojování si anglického jazyka u českých studentů při vstupu do přípravného vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F13%3A39897594" target="_blank" >RIV/00216275:25210/13:39897594 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty osvojování si anglického jazyka u českých studentů při vstupu do přípravného vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text příspěvku představuje interdisciplinární výzkumný projekt zaměřený na aspekty osvojování si anglického jazyka u českých studentů při vstupu do přípravného vzdělávání učitelů. V centru pozornosti je dosažená úroveň komunikační kompetence v angličtině, se kterou studenti na univerzitu přicházejí. Proto je žádoucí pro výzkumné účely vytvořit jazykový korpus mluvené angličtiny, analyzovat jej z různých pohledů, kromě jiného také ve vztahu k individuálním příběhům učení. Cílem příspěvku je stručně představit teoretická východiska projektu, cíle a metodologii, a naznačit očekávané výsledky.

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of English language acquisition of Czech students on the onset of teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    The text introduces an interdisciplinary project focused on specific features of English language acquisition of Czech learners, future teachers of English, in the Czech educational context. Thus the achieved level of communicative competence in English,which the trainees bring to teacher education study programmes, is in the centre of attention. Therefore, it is desirable to create a Czech corpus of learner English of spoken communication, to conduct a linguistic analysis of the corpus and relate itsoutcomes to the results of the investigation of individual learning histories. The aim of the paper is to briefly present the theoretical background of the project, its objectives, methodology, and to suggest expected outcomes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA13-25982S" target="_blank" >GA13-25982S: Aspects of English Language Acquisition of Czech Students on the Onset of Teacher Education</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-602-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Místo konání akce

    Ústí nad Labem

  • Datum konání akce

    16. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku