Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj standardizace profese učitele v České republice - nekonečný příběh?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F14%3A39899226" target="_blank" >RIV/00216275:25210/14:39899226 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_3_01.pdf" target="_blank" >http://www.orbisscholae.cz/archiv/2014/2014_3_01.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vývoj standardizace profese učitele v České republice - nekonečný příběh?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje vývoj standardizace a normalizace profese učitele v průběhu 20. Století z heldiska sociálních potřeb a politických cílů. Zájem je věnován snahám o standardizaci profese učitele po změně režimu v průběhu posledního dvacetiletí. Autor jako očitý svědek a jako přímý aktér vysvětluje tehdejší představy o standardizaci profese učitele s důrazem na její pedagogická východiska.

  • Název v anglickém jazyce

    The Development of Standardization in the Teaching Profession in the Czech Republic - a Neverending Story?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes from the point of view a social needs and political aids and goals the development of a standardization and normalization of the teacher's profession during the 20th century. The main interest focused on the standardization after theregime chase twenty years ago. Author as the eyewitness and the co-creator tries to explain the ideas of the standardization of the teaching profession from the point of view pedagogical roots, developer during the years 2008-2009.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Orbis scholae

  • ISSN

    1802-4637

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    9-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus