Systém inkluzivního vzdělávání v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F17%3A39912095" target="_blank" >RIV/00216275:25210/17:39912095 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systém inkluzivního vzdělávání v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje současnou problematiku inkluzivního vzdělávání a inkluzivní pedagogiky v České republice od edukace v raném věku přes předškolní, základní, sekundární po terciární systém vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
The system of inclusive education in the Czech republic
Popis výsledku anglicky
The text analyzes contemporary issues of inclusive education and inclusive pedagogy in the Czech Republic from early education through pre-school, primary, secondary to tertiary education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Špeciálnopedagogické poradenstvo : informačný bulletin XXI
ISBN
978-80-89698-21-9
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
85-92
Počet stran knihy
115
Název nakladatele
Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—