Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

„Villager“ and „townsman“ how two backgrounds for female and male educational models

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F19%3A39915674" target="_blank" >RIV/00216275:25210/19:39915674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_3_19-www.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_3_19-www.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    „Vidiečan" a „mešťan“ ako dve východiská pre výchovné modely ženy a muža

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok vychádza zo štyroch téz. Prvá - existujú dve základné životné filozofie (životné štýly), „dedinčan&quot; a „mešťan&quot;. Druhá - vyjadruje presvedčenie, že existuje rozdiel vo výchovných rolách medzi mužom a ženou. Tretí -je rozdiel vo výchove dievčat a chlapcov. Štvrtá - vyjadruje presvedčenie, že je vo výchove najdôležitejším faktorom vytvorenie rodinného spoločenstva

  • Název v anglickém jazyce

    „Villager“ and „townsman“ how two backgrounds for female and male educational models

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on four theses. In the first thesis – there are two basic life philosophies (lifestyles), &quot;villager&quot; and &quot;townsman&quot;. The second thesis expresses the belief that there is a difference in educational roles between man and woman. Third thesis, there is a difference in the education of girls and boys. The fourth thesis expresses the belief that the creation of a family community is the most important in education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae Universitas Catholica Ružomberok

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    108-114

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus