Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Smysluplné konzultace dítě–rodič–učitel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F22%3A39918747" target="_blank" >RIV/00216275:25210/22:39918747 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/2064" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/2064</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/23362189.2021.2064" target="_blank" >10.14712/23362189.2021.2064</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Smysluplné konzultace dítě–rodič–učitel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek představuje inspirativní a inovativní způsob vedení konzultací ve formě dítě–rodič–učitel na prvním stupni základní školy a proces jejich implementace v praxi. Jedná se o užitečný pedagogický nástroj, který je v době zvětšující se potřeby psychosociální podpory žáků přínosný zejména pro dítě a jeho učení, ale zároveň je cenným zdrojem informací pro rodiče dítěte a samotného učitele. V bezpečném prostředí založeném na všestranné respektující komunikaci dítě na základě vlastního sebehodnocení seznamuje rodiče s procesem a výsledky svého učení. Naše zkušenost ukazuje, že takto vedené konzultace podporují emocionální stabilitu dětí, a za užitečné, smysluplné a přínosné je považují všechny zúčastněné strany.

  • Název v anglickém jazyce

    Meaningful child-parent-teacher conferences

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents an inspiring and innovative way of conducting child-parent-teacher conferences at primary school and describes the process of their implementation in practice. This format for conferences represents a useful pedagogical tool, which is beneficial especially for the child and their learning, but is also a valuable source of information for both the child’s parents and the teacher. In a safe environment based on respectful communication, the child shares their ideas about the process and results of their learning. Our experience shows that such child-parent-teacher conferences support the emotional stability of a child and are considered useful, meaningful, and beneficial by all the participants involved.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

    2336-2189

  • Svazek periodika

    72

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    301-314

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus