Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Home preparation in the family context

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63517620" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63517620 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Problematika domácej prípravy žiaka v kontexte rodiny a školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cieľom príspevku je poukázať na dôležitosť problematiky domácej prípravy a plnenie domácich úloh z pohľadu rodiny s dieťaťom mladšieho školského veku. Domácu prípravu vnímame ako čas strávený s deťmi, investíciu do budúcnosti detí. Prostredníctvom vlastného zapojenia prinášajú rodičia obohatenie učenie dieťaťa, môžu byť pre nich vzorom a motiváciou k ďalšiemu učenia, vzdelávanie a formovanie vlastnej osobnosti. Paradoxne sa domáca príprava javí ako negatívny faktor ovplyvňujúci bežný život rodiny. Zámerom článku je podnetiť učiteľov k zamysleniu sa nad okolnosťami, ktoré rodičia v domácej príprave ovplyvňujú a majú súvislosť so školským učením dieťaťa.

  • Název v anglickém jazyce

    Home preparation in the family context

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to highlight the importance of home preparation and homework in the family with a young school child. We perceive home preparation as time spent with children, investing in the child&apos;s future. Through the parents&apos; own engagement, they are enriched with the child’s learning, ideal paragon, and motivation for them to learn. Parents educate and shape child&apos;s personality. On the other hand, homework appears to be a negative factor affecting the family life. The article’s intention is also to challenge teachers to think about the circumstances which influence parents in home preparation and that are related to the school child’s learning.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Naša škola

  • ISSN

    1335-2733

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XXI.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    4-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus