K vývoji akademizace učitelské přípravy v českých zemích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25210%2F23%3A39921249" target="_blank" >RIV/00216275:25210/23:39921249 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/33775/28737" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/33775/28737</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K vývoji akademizace učitelské přípravy v českých zemích
Popis výsledku v původním jazyce
Článek nabízí vývoj utváření akademického (vysokoškolského) vzdělávání učitelstva během posledních 200 let v českých zemích. Text přináší argumenty proti snahám politiků omezit akademickou úroveň přípravy učitelů.
Název v anglickém jazyce
Towards the development of academic teacher education in the Czech lands
Popis výsledku anglicky
This contribution offers the development of the creating of an academic teacher education and training in the Czech lands during the last 200 years. The text brings some arguments against the politician attemt to minimalize academic teacher aducation.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
33
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
65-86
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—