Profesionalismus a kvalita vysokoškolské výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217077" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217077 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesionalismus a kvalita vysokoškolské výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá konkrétními aspekty a kritérii kvality vysokoškolské výuky v kontextu požadavků na kvalitu vysokoškolského vzdělávání v evropském i národním měřítku. Analyzuje profesi vysokoškolského učitele z činnostního hlediska, vymezuje jeho kompetence. Poukazuje na nezbytnost systematického vzdělávání jako základního předpokladu pro rozvíjení profesionality a pedagogické kompetence vysokoškolských učitelů.
Název v anglickém jazyce
Professionalism and academic teaching quality
Popis výsledku anglicky
This article deals with particular aspects and standards of the academic teaching quality in the context of requirements on the university education quality in the Europe and the national scale. It analyses the profession of the academic teacher as a presentation his basic activities and defines his competences. It points out the necessity of the systematic education as a basic assumption for the development of the academic teachers' professionalism and the pedagogical competence.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1 mimoř.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—