Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Atributy zvyšování kvality nabídky pro zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00000949" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00000949 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Atributy zvyšování kvality nabídky pro zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na současném trhu hraje kvalita nabídky jednu z nejvýznamnějších rolí při zákaznickém rozhodování mezi konkurenčními nabídkami. Zákazník hodnotí nabízený produkt na základě celého komplexu vzájemně se ovlivňujících parametrů kvality, které při svém synergickém působení vytvářejí celkovou kvalitu nabídky vnímanou zákazníkem. Na trhu však vítězí ten, kdo nejen že dokáže vytvářet kvalitu zákazníky očekávanou, ale také přináší zákazníkům v co nejvíce atributech nabídky kvalitu výjimečnou, tzn. nad jejich očekávání. Článek popisuje a třídí atributy kvality nabídky posuzované zákazníkem a vytypovává ty aspekty, v kterých je zřejmě nejvyšší potenciál pro vytváření jedinečné kvality na současném trhu.

  • Název v anglickém jazyce

    Attributes of increasing of offer quality for customers

  • Popis výsledku anglicky

    The quality of offer plays the most significant role at customer decision making among competitive offers on the current market. A customer evaluates an offered product on the basis of the whole complex quality parameters which together create total offer quality perceived by customer. Winner on the market is that one, who achieves not only to create expected quality for customers but provides especial, unexpected quality for them too. The article describes and classifies attributes of offer quality evaluated by customers and defines aspects which represent the most potential for creating of unique quality on the current market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z IV. ročníku odborného semináře posluchačů doktorského studia a mladých vědeckých pracovníků s mezinárodní účastí Perner's Contact 2003

  • ISBN

    80-7194-522-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    279-285

  • Název nakladatele

    Fakulta dopravní Jana Pernera Univerzity Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku