Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dimenze měření kvality služeb poskytovaných zákazníkům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F03%3A00000970" target="_blank" >RIV/00216275:25310/03:00000970 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dimenze měření kvality služeb poskytovaných zákazníkům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with dimensions of measurement of services quality. It shows that for measurement of services quality it is necessary to determine -what to measure- and -on which level to measure. The answer to the question what to measure is to measurethe entire satisfaction with all services important for customers and also the satisfaction with partial indicators of services. The answer to the question on which level to measure is to measure on a competition level, on an expected level and also onan ideal level. It changes the approaches to measurement of services quality.

  • Název v anglickém jazyce

    Dimensions of measurement of quality servises rendered to customers

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with dimensions of measurement of services quality. It shows that for measurement of services quality it is necessary to determine ?what to measure? and ?on which level to measure?. The answer to the question ?what to measure? is to measure the entire satisfaction with all services important for customers and also the satisfaction with partial indicators of services. The answer to the question ?on which level to measure? is to measure on a competition level, on an expected level and also on an ideal level. It changes the approaches to measurement of services quality.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník referátů z mezinárodní konference Finanční a logistické řízení v kontextu vstupu České republiky do Evropské unie

  • ISBN

    80-239-0860-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    401-405

  • Název nakladatele

    Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství VŠB-TU Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Čeladná-Podolánky

  • Datum konání akce

    25. 6. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku