Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategická hodnota zákazníka jako základ diferencovaného 1-to-1 marketingu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003390" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategická hodnota zákazníka jako základ diferencovaného 1-to-1 marketingu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with strategic customer value as basis for differentiated 1-to-1 marketing. It shows that the dynamic changes in market environment call for changes in ways of care about customers. It is not effective to manage the customer care systemaccording to contemporary profitability of customers but it is necessary to differentiate this system according to strategic customer value of each customer.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategic Customer Value as a Basis of Differentiated One-to-One Marketing.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with strategic customer value as basis for differentiated 1-to-1 marketing. It shows that the dynamic changes in market environment call for changes in ways of care about customers. It is not effective to manage the customer care systemaccording to contemporary profitability of customers but it is necessary to differentiate this system according to strategic customer value of each customer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z 10. národní vědecké konference s mezinárodní účastí Akademická Dubnica 2004

  • ISBN

    80-227-2076-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    331-334

  • Název nakladatele

    Slovenská technická univezita v Bratislave, Materiálovotechnologická fakulta v Trnave, Detašované pracovisko MtF STU Dubnica nad Váhom

  • Místo vydání

    Dubnica nad Váhom

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku