Budování dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky jako cesta k prospritě podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003380" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003380 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Building Long-term Relationships with Key Customers as a Way of Enterprises? Prosperity
Popis výsledku v původním jazyce
An increased differentiation of customers? needs and wants and intensive strengthening of competitive struggle have raised the necessity to change common market care practices and to develop a strongly differentiated or even individualised customer caresystem, especially concerning key customers. We can ensure the company?s growth more effectively by increasing the share on expenditures of key customers than by increasing the whole market share. The company has to build long-term relationships with strategically valuable customers on the basis of differentiated 1-to-1 marketing with supply individually adjusted to each of the key customers.
Název v anglickém jazyce
Building Long-term Relationships with Key Customers as a Way of Enterprises? Prosperity
Popis výsledku anglicky
An increased differentiation of customers? needs and wants and intensive strengthening of competitive struggle have raised the necessity to change common market care practices and to develop a strongly differentiated or even individualised customer caresystem, especially concerning key customers. We can ensure the company?s growth more effectively by increasing the share on expenditures of key customers than by increasing the whole market share. The company has to build long-term relationships with strategically valuable customers on the basis of differentiated 1-to-1 marketing with supply individually adjusted to each of the key customers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of International Conference Modern Approach to Enterprises' Management
ISBN
80-969189-0-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
228-231
Název nakladatele
GC-TECH Ing. Peter Gerši
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—