Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Budování dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky jako cesta k prospritě podniků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003380" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Building Long-term Relationships with Key Customers as a Way of Enterprises? Prosperity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An increased differentiation of customers? needs and wants and intensive strengthening of competitive struggle have raised the necessity to change common market care practices and to develop a strongly differentiated or even individualised customer caresystem, especially concerning key customers. We can ensure the company?s growth more effectively by increasing the share on expenditures of key customers than by increasing the whole market share. The company has to build long-term relationships with strategically valuable customers on the basis of differentiated 1-to-1 marketing with supply individually adjusted to each of the key customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Building Long-term Relationships with Key Customers as a Way of Enterprises? Prosperity

  • Popis výsledku anglicky

    An increased differentiation of customers? needs and wants and intensive strengthening of competitive struggle have raised the necessity to change common market care practices and to develop a strongly differentiated or even individualised customer caresystem, especially concerning key customers. We can ensure the company?s growth more effectively by increasing the share on expenditures of key customers than by increasing the whole market share. The company has to build long-term relationships with strategically valuable customers on the basis of differentiated 1-to-1 marketing with supply individually adjusted to each of the key customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of International Conference Modern Approach to Enterprises' Management

  • ISBN

    80-969189-0-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    228-231

  • Název nakladatele

    GC-TECH Ing. Peter Gerši

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku