Řízení vztahů se zákazníky na základě diferencované strategické hodnoty zákazníka.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F04%3A00003384" target="_blank" >RIV/00216275:25310/04:00003384 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Differentiated Customer Relationship Management on a Basis of Different Customer Lifetime Value.
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with differentiated customer relationship management in view of different customer lifetime value. The article indicates that it is ineffective to increase total market share at present but it is more effective to pay attention to increasing the share at key customers (wallet share). The key customers are those who have high customer lifetime value (CLTV).
Název v anglickém jazyce
Differentiated Customer Relationship Management on a Basis of Different Customer Lifetime Value.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with differentiated customer relationship management in view of different customer lifetime value. The article indicates that it is ineffective to increase total market share at present but it is more effective to pay attention to increasing the share at key customers (wallet share). The key customers are those who have high customer lifetime value (CLTV).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Development of Economy: Theory and Practice.
ISBN
9955-634-04-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
36-38
Název nakladatele
Vilnius University
Místo vydání
Kaunas, Lithuania
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—