Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004316" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004316 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek diskutuje změny v současném tržním prostředí a jejich důsledky na vývoj koncepce marketingové strategie. Globalizace a hyperkonkurence stále naléhavěji vyžadují uplatňovat strategii diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM) na základě jejich strategické hodnoty pro podnik. Ukazuje, že za této situace je zcela nedostatečné hodnotit a řídit výkonnost podniku pouze podle tradičních finančních ukazatelů výkonnosti, ale je nezbytné začít zároveň používat externí ukazatele tržní výkonnosti podniku, vypovídající o perspektivách prosazení se podniku na trhu a možnostech budoucího růstu podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Company Performance Management in Global Competitive Environment

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the changes in contemporary market environment and their influence on development of marketing strategy concept. Globaluisation and hypercompetition ask to apply differentiated customer relationship management strategy (SRM strategy) on the basis of strategic customer value to a company. It shows that in this situation there is not enough to evaluate and manage company performance only according to traditional financial measurements but also according to external market measurements of company performance. These measurements are more useful for management of company future growth.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    14-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus