Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004316" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004316 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek diskutuje změny v současném tržním prostředí a jejich důsledky na vývoj koncepce marketingové strategie. Globalizace a hyperkonkurence stále naléhavěji vyžadují uplatňovat strategii diferencovaného řízení vztahů se zákazníky (CRM) na základě jejich strategické hodnoty pro podnik. Ukazuje, že za této situace je zcela nedostatečné hodnotit a řídit výkonnost podniku pouze podle tradičních finančních ukazatelů výkonnosti, ale je nezbytné začít zároveň používat externí ukazatele tržní výkonnosti podniku, vypovídající o perspektivách prosazení se podniku na trhu a možnostech budoucího růstu podniku.
Název v anglickém jazyce
Company Performance Management in Global Competitive Environment
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the changes in contemporary market environment and their influence on development of marketing strategy concept. Globaluisation and hypercompetition ask to apply differentiated customer relationship management strategy (SRM strategy) on the basis of strategic customer value to a company. It shows that in this situation there is not enough to evaluate and manage company performance only according to traditional financial measurements but also according to external market measurements of company performance. These measurements are more useful for management of company future growth.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
14-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—