Loajalita zákazníků a její řízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004318" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004318 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Loajalita zákazníků a její řízení
Popis výsledku v původním jazyce
Důležitými měřítky tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků a míra jejich setrvání u podniku, zejména pro jejich vliv na ziskovost zákazníků pro podnik. Tato měřítka tržní výkonnosti však nestačí. Při hodnocení tržní výkonnosti podniku je třebaposuzovat i loajalitu zákazníků. Příspěvek se zabývá vymezením podstaty loajality zákazníků, jejím měřením a řízením v závislosti na potenciální ziskovosti zákazníků pro podnik prostřednictvím strategie diferencovaného CRM podle jejich hodnoty pro podnik.
Název v anglickém jazyce
Customer Loyalty and Its Management
Popis výsledku anglicky
Important measurements of company performance is customer satisfaction and customer retention for their influence on company profitability. These measurements of company performance aren´t enough. There is necessary to use customer loyalty for company performance measurement. This paper deals with defining of substance of customer loyalty, its measuring and management according to potential customer profitability to a company through differentiated CRM strategy.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & Komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
13-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—