Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Loajalita zákazníků a její řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004318" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004318 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Loajalita zákazníků a její řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Důležitými měřítky tržní výkonnosti podniku je spokojenost zákazníků a míra jejich setrvání u podniku, zejména pro jejich vliv na ziskovost zákazníků pro podnik. Tato měřítka tržní výkonnosti však nestačí. Při hodnocení tržní výkonnosti podniku je třebaposuzovat i loajalitu zákazníků. Příspěvek se zabývá vymezením podstaty loajality zákazníků, jejím měřením a řízením v závislosti na potenciální ziskovosti zákazníků pro podnik prostřednictvím strategie diferencovaného CRM podle jejich hodnoty pro podnik.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Loyalty and Its Management

  • Popis výsledku anglicky

    Important measurements of company performance is customer satisfaction and customer retention for their influence on company profitability. These measurements of company performance aren´t enough. There is necessary to use customer loyalty for company performance measurement. This paper deals with defining of substance of customer loyalty, its measuring and management according to potential customer profitability to a company through differentiated CRM strategy.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing & Komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    13-17

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus