Specifikace prvků hodnoty pro zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004322" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Specifikace prvků hodnoty pro zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabýbvá podstatou hodnoty pro zákazníka jako základního pilíře strategie diferencovaného řízení vztahů se zákazníky. Ukazuje, jak určit součásti hodnoty pro zákazníka - užitky pro zákazníka a cenu pro zákaníka.
Název v anglickém jazyce
Specification of Customer Value Elements
Popis výsledku anglicky
This paper deals with substance of Customer Value - value to a customer - as basic pillar of differentiated CRM strategy. It shows how to realize specification of customer benefits and customer price as parts of customer value.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Vedecké listy
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
73-79
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—