Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv koncepce "hodnota zákazníka" na management hodnototvorného procesu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005897" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005897 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The influence of a Customer Value Approach on Value-creating Process Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    If companies intend to operate successfully in long terms on European and world markets, it is utterly necessary for them to implement incessantly new approaches to the company management. One of the concepts to contribute to the growth of the company?smarket value is the Customer Value concept. Acceptance of the idea within a company entails intervention into the setting of the value-creating process or at least into its operational management. The article deals with the Customer Value concept, differentiated customer relationship management according to their value and impact of the implementation of this approach on the value-creating management in the company.

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of a Customer Value Approach on Value-creating Process Management

  • Popis výsledku anglicky

    If companies intend to operate successfully in long terms on European and world markets, it is utterly necessary for them to implement incessantly new approaches to the company management. One of the concepts to contribute to the growth of the company?smarket value is the Customer Value concept. Acceptance of the idea within a company entails intervention into the setting of the value-creating process or at least into its operational management. The article deals with the Customer Value concept, differentiated customer relationship management according to their value and impact of the implementation of this approach on the value-creating management in the company.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Management

  • ISSN

    1822-3133

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    39-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus