Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customers´ Perception of Value in the Context of Value Co-creation Concept: A Pilot Study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F20%3APU137000" target="_blank" >RIV/00216305:26510/20:PU137000 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customers´ Perception of Value in the Context of Value Co-creation Concept: A Pilot Study

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A dynamic competitive environment requires strategic thinking and it is essential for a company competitiveness that its development goes entirely to the logic of creating value for the customer. In this context, the article demonstrates the results of a pilot study of customer value perception in the automotive sector. From the perspective of companies, this represents a significant potential, since identifying and evaluating customer value can largely determine the communication strategy of individual automobile dealers. The aim of this article is to evaluate the applicability of the concept of values in connection with customer perception. The changes in company´s approach to communication towards the customers should be taken into consideration to increase its competitiveness.

  • Název v anglickém jazyce

    Customers´ Perception of Value in the Context of Value Co-creation Concept: A Pilot Study

  • Popis výsledku anglicky

    A dynamic competitive environment requires strategic thinking and it is essential for a company competitiveness that its development goes entirely to the logic of creating value for the customer. In this context, the article demonstrates the results of a pilot study of customer value perception in the automotive sector. From the perspective of companies, this represents a significant potential, since identifying and evaluating customer value can largely determine the communication strategy of individual automobile dealers. The aim of this article is to evaluate the applicability of the concept of values in connection with customer perception. The changes in company´s approach to communication towards the customers should be taken into consideration to increase its competitiveness.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL02000215" target="_blank" >TL02000215: Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České Republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů