Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00138549" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00138549 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá hodnotou zákazníka, která vychází z problematiky řízení vztahů se zákazníky. Poukazuje na možnosti využití hodnoty zákazníka v integrované marketingové komunikaci podniku. Vychází přitom z rozsáhlého průzkumu v českých firmách. Analýza tohoto průzkumu seznamuje se situací v českém prostředí a informuje o možnostech využití hodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Upřesňuje také možnosti využití jednotlivých faktorů při stanovení hodnoty zákazníka. Výstižně předkládá základní výhody, které firma získá využitím tohoto nástroje CRM.
Název v anglickém jazyce
Lifetime Value Management as like Competitive Advantage
Popis výsledku anglicky
The article deals with a matter of the customer value, which comes out from the question of a customer relationship management. It points at the possibility of use of the customer value in integrated marketing communication at a company. It is based on an extensive research of the Czech companies. The analysis of the research introduces us into the situation of the Czech surroundings and it informs us about possibilities of usage of the customer value at individual branches. The article specifies as well the opportunity of use of individual factors by setting the customer value. It clearly describes and brings the basic advantages which the company can get by using that instrument of the CRM.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Návrh foriem marketingovej komunikácie pre podporu zavádzania nových multimediálnych produktov do praxe
ISBN
978-80-8070-965-5
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Počet stran knihy
151
Název nakladatele
EDIS - Vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—