Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00138549" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00138549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení hodnoty zákazníka jako konkureční výhoda

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá hodnotou zákazníka, která vychází z problematiky řízení vztahů se zákazníky. Poukazuje na možnosti využití hodnoty zákazníka v integrované marketingové komunikaci podniku. Vychází přitom z rozsáhlého průzkumu v českých firmách. Analýza tohoto průzkumu seznamuje se situací v českém prostředí a informuje o možnostech využití hodnoty zákazníka v jednotlivých odvětvích. Upřesňuje také možnosti využití jednotlivých faktorů při stanovení hodnoty zákazníka. Výstižně předkládá základní výhody, které firma získá využitím tohoto nástroje CRM.

  • Název v anglickém jazyce

    Lifetime Value Management as like Competitive Advantage

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with a matter of the customer value, which comes out from the question of a customer relationship management. It points at the possibility of use of the customer value in integrated marketing communication at a company. It is based on an extensive research of the Czech companies. The analysis of the research introduces us into the situation of the Czech surroundings and it informs us about possibilities of usage of the customer value at individual branches. The article specifies as well the opportunity of use of individual factors by setting the customer value. It clearly describes and brings the basic advantages which the company can get by using that instrument of the CRM.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Návrh foriem marketingovej komunikácie pre podporu zavádzania nových multimediálnych produktov do praxe

  • ISBN

    978-80-8070-965-5

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    EDIS - Vydavateľstvo Žilinskej univerzity

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly