Atributy hodnoty pro zákazníka pro vybrané chemické produkty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007731" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007731 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Value Attributes by the Selected Chemical Products
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this article is to summarize the results of qualitative research which was focused on mapping how the selected chemical companies identify the value perceived by individual customers and its attributes, what are the value attributes of selected chemical products intended for production consumption for the customers, so called customer value propositions. The aim of the research was also to find out whether and how the value for customers is measured in companies of this business line.
Název v anglickém jazyce
Customer Value Attributes by the Selected Chemical Products
Popis výsledku anglicky
The aim of this article is to summarize the results of qualitative research which was focused on mapping how the selected chemical companies identify the value perceived by individual customers and its attributes, what are the value attributes of selected chemical products intended for production consumption for the customers, so called customer value propositions. The aim of the research was also to find out whether and how the value for customers is measured in companies of this business line.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The Problems of Development of National Economy and Entrepreneurship
ISBN
978-9984-32-567-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
RTU Publishing House
Místo vydání
Riga
Místo konání akce
Riga, Latvia
Datum konání akce
13. 10. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—