Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Atributy hodnoty pro zákazníka pro vybrané chemické produkty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007731" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Value Attributes by the Selected Chemical Products

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this article is to summarize the results of qualitative research which was focused on mapping how the selected chemical companies identify the value perceived by individual customers and its attributes, what are the value attributes of selected chemical products intended for production consumption for the customers, so called customer value propositions. The aim of the research was also to find out whether and how the value for customers is measured in companies of this business line.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Value Attributes by the Selected Chemical Products

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to summarize the results of qualitative research which was focused on mapping how the selected chemical companies identify the value perceived by individual customers and its attributes, what are the value attributes of selected chemical products intended for production consumption for the customers, so called customer value propositions. The aim of the research was also to find out whether and how the value for customers is measured in companies of this business line.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Problems of Development of National Economy and Entrepreneurship

  • ISBN

    978-9984-32-567-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    RTU Publishing House

  • Místo vydání

    Riga

  • Místo konání akce

    Riga, Latvia

  • Datum konání akce

    13. 10. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku