Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007727" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007727 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Budoucnost podniku je ve vytváření marketingové hodnoty výrobku pro zákazníky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek ukazuje změny v nákupním chování na spotřebním trhu a důsledky těchto změn pro vytváření marketingové hodnoty pro zákazníka. Současná doba je označována za dobu globalizace a digitální revoluce, která umožňuje mnohem větší přizpůsobení výrobků, služeb a komunikace se zákazníkem. Zákazníci tak mohou získávat jim zcela přizpůsobenou nabídku, která zvyšuje individuální užitek. Takto vzniklá marketingová přidaná hodnota se netýká pouze samotného produktu. Na současných trzích je ve stále větší míře založena na vztahu mezi zákazníkem a jeho dodavatelem, velmi podstatnou roli hrají také emoce a zážitky zákazníka, které v souvislosti s nákupem prožívá. Určit, co je hodnotou pro zákazníka na spotřebitelském trhu jednoznačně nelze. Každý produkt má své vlastní hodnoty a atributy, které každý zákazník vnímá a prožívá jiným způsobem.

  • Název v anglickém jazyce

    Company future is in a customer value creation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the changes in consumer behavior in B2C market and with influence of these changes for customer value creation. It shows that company future is in a unique customer value creation. It describes how to do it. Every product has its own values and attributes which every customer perceives differently.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vědecká pojednání

  • ISSN

    1801-1128

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus