Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Creation of the Customer's Value within the Value Network of Products Determined for Production Consumption

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F11%3A39892445" target="_blank" >RIV/00216275:25310/11:39892445 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Creation of the Customer's Value within the Value Network of Products Determined for Production Consumption

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customers can be attracted only by an integrated offer of tangible and intangible products, which can provide customers with a substantially higher value than the competitors'. It is efficient to identify, create, deliver and improve this offer only through cooperation and linking of all the value network elements. The value network creation requires us to choose primarily all elements of the network, then to propose all activities leading to the increase of the value for customer and further to decidethe responsibilities of the relevant elements to ensure the activities are covered. The article summarized the results from qualitative researches, carried out in 2010 - 2011 in selected business units of chemical industry in the Czech Republic, focusingon definition of transaction and relationship value attributes for customers and ways of their improvement in value network of products for production consumption such as products of metallurgic and chemical industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Creation of the Customer's Value within the Value Network of Products Determined for Production Consumption

  • Popis výsledku anglicky

    Customers can be attracted only by an integrated offer of tangible and intangible products, which can provide customers with a substantially higher value than the competitors'. It is efficient to identify, create, deliver and improve this offer only through cooperation and linking of all the value network elements. The value network creation requires us to choose primarily all elements of the network, then to propose all activities leading to the increase of the value for customer and further to decidethe responsibilities of the relevant elements to ensure the activities are covered. The article summarized the results from qualitative researches, carried out in 2010 - 2011 in selected business units of chemical industry in the Czech Republic, focusingon definition of transaction and relationship value attributes for customers and ways of their improvement in value network of products for production consumption such as products of metallurgic and chemical industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference Metal 2011 Proceedings

  • ISBN

    978-80-87294-24-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1126-1131

  • Název nakladatele

    TANGER, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    18. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku