Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Changes in customer value co-creation process due to reshaping the multi-industry value chain in automotive industry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F24%3APU150162" target="_blank" >RIV/00216305:26510/24:PU150162 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://sets.cz/index.php/ojs/article/view/9" target="_blank" >https://sets.cz/index.php/ojs/article/view/9</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Changes in customer value co-creation process due to reshaping the multi-industry value chain in automotive industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The concept of co-creating value for the customer in the automotive industry offers wide possibilities thanks to a branched value chain, cooperation of companies from different areas or alliances. Currently, more than ever, the customer has opportunities to participate in the co-creation of value and maximize it according to their preferences. The aim of this study is to examine current trends on the market in the automotive industry, to determine the potential for a multi-industry overlap within the value network and, based on this, to define changes in the multi-industry value chain resulting from the impact of these prevailing trends. Changes in the approach of automotive companies to product strategy and communication towards the customer should be considered so that these companies increase their competitiveness to maximize the value obtained by the customer.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in customer value co-creation process due to reshaping the multi-industry value chain in automotive industry

  • Popis výsledku anglicky

    The concept of co-creating value for the customer in the automotive industry offers wide possibilities thanks to a branched value chain, cooperation of companies from different areas or alliances. Currently, more than ever, the customer has opportunities to participate in the co-creation of value and maximize it according to their preferences. The aim of this study is to examine current trends on the market in the automotive industry, to determine the potential for a multi-industry overlap within the value network and, based on this, to define changes in the multi-industry value chain resulting from the impact of these prevailing trends. Changes in the approach of automotive companies to product strategy and communication towards the customer should be considered so that these companies increase their competitiveness to maximize the value obtained by the customer.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientia&Societas

  • ISSN

    1801-7118

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    43

  • Strana od-do

    17-32

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus