Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostická metoda kvantifikace hodnoty pro zákazníka.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F07%3A00005930" target="_blank" >RIV/00216275:25310/07:00005930 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24310/07:@0190421

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Diagnostická metoda kvantifikace hodnoty pro zákazníka.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with a diagnostic method of customer value quantification. It defines a basic concept of customer value (value to the customer) and describes single phases of this method ? relative customer performance measurement, relative customer costs setting and relative customer value quantification. This method is suitable for products for which are typical a complex consumer behavior.

  • Název v anglickém jazyce

    Diagnostic Method of Customer Value Quantification.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with a diagnostic method of customer value quantification. It defines a basic concept of customer value (value to the customer) and describes single phases of this method ? relative customer performance measurement, relative customer costs setting and relative customer value quantification. This method is suitable for products for which are typical a complex consumer behavior.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Vedecké listy

  • ISSN

    1336-815X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    45-51

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus