Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identification and Quantification of the Value Provided to Customers: The Case of B2B Markets

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F10%3A39881845" target="_blank" >RIV/00216275:25310/10:39881845 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Identification and Quantification of the Value Provided to Customers: The Case of B2B Markets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to discuss the specifics of customer value and its attributes in B2B markets at products determined for production consumption and to propose a procedure for the identification and quantification of the value provided to customers in the industrial market. Suggested methodology of identification and quantification of the value for customers should, in our opinion, consist of ten consequent steps, described below.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification and Quantification of the Value Provided to Customers: The Case of B2B Markets

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to discuss the specifics of customer value and its attributes in B2B markets at products determined for production consumption and to propose a procedure for the identification and quantification of the value provided to customers in the industrial market. Suggested methodology of identification and quantification of the value for customers should, in our opinion, consist of ten consequent steps, described below.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management 2010 : the 6th International Scientific Conference

  • ISBN

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    13. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku