Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Benefits of Deepening Cooperation - the Supplier's View

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F13%3A39897181" target="_blank" >RIV/00216275:25310/13:39897181 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Benefits of Deepening Cooperation - the Supplier's View

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A characteristic feature of the current market environment is an effort to build and strengthen long-term relationships between the business partners in the chain/network, both on the bilateral and multilateral level. The primary purpose of these activities is to achieve greater business efficiency by creating such benefits that are not attainable without cooperation of the partners. The benefits of the collaboration can take many forms; increasingly important are such forms of cooperation that contribute to achieving the strategic objectives of the business partners, strengthen their strategic position in the target markets and reduce uncertainty in the business relations. In a turbulent environment, it is these benefits, often intangible, that have asignificant impact on the size of the perceived value. The cooperation has to generate corresponding effects for both the customers and the suppliers. This paper deals mainly with the benefits brought by greater synergies to the supplier

  • Název v anglickém jazyce

    The Benefits of Deepening Cooperation - the Supplier's View

  • Popis výsledku anglicky

    A characteristic feature of the current market environment is an effort to build and strengthen long-term relationships between the business partners in the chain/network, both on the bilateral and multilateral level. The primary purpose of these activities is to achieve greater business efficiency by creating such benefits that are not attainable without cooperation of the partners. The benefits of the collaboration can take many forms; increasingly important are such forms of cooperation that contribute to achieving the strategic objectives of the business partners, strengthen their strategic position in the target markets and reduce uncertainty in the business relations. In a turbulent environment, it is these benefits, often intangible, that have asignificant impact on the size of the perceived value. The cooperation has to generate corresponding effects for both the customers and the suppliers. This paper deals mainly with the benefits brought by greater synergies to the supplier

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recent Advances in Business Management and Marketing

  • ISBN

    978-960-474-306-3

  • ISSN

    2227-460X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    121-127

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Atény

  • Místo konání akce

    Dubrovnik

  • Datum konání akce

    25. 6. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku