The Benefits of Deepening Cooperation - the Supplier's View
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F13%3A39897181" target="_blank" >RIV/00216275:25310/13:39897181 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Benefits of Deepening Cooperation - the Supplier's View
Popis výsledku v původním jazyce
A characteristic feature of the current market environment is an effort to build and strengthen long-term relationships between the business partners in the chain/network, both on the bilateral and multilateral level. The primary purpose of these activities is to achieve greater business efficiency by creating such benefits that are not attainable without cooperation of the partners. The benefits of the collaboration can take many forms; increasingly important are such forms of cooperation that contribute to achieving the strategic objectives of the business partners, strengthen their strategic position in the target markets and reduce uncertainty in the business relations. In a turbulent environment, it is these benefits, often intangible, that have asignificant impact on the size of the perceived value. The cooperation has to generate corresponding effects for both the customers and the suppliers. This paper deals mainly with the benefits brought by greater synergies to the supplier
Název v anglickém jazyce
The Benefits of Deepening Cooperation - the Supplier's View
Popis výsledku anglicky
A characteristic feature of the current market environment is an effort to build and strengthen long-term relationships between the business partners in the chain/network, both on the bilateral and multilateral level. The primary purpose of these activities is to achieve greater business efficiency by creating such benefits that are not attainable without cooperation of the partners. The benefits of the collaboration can take many forms; increasingly important are such forms of cooperation that contribute to achieving the strategic objectives of the business partners, strengthen their strategic position in the target markets and reduce uncertainty in the business relations. In a turbulent environment, it is these benefits, often intangible, that have asignificant impact on the size of the perceived value. The cooperation has to generate corresponding effects for both the customers and the suppliers. This paper deals mainly with the benefits brought by greater synergies to the supplier
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recent Advances in Business Management and Marketing
ISBN
978-960-474-306-3
ISSN
2227-460X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
121-127
Název nakladatele
WSEAS Press
Místo vydání
Atény
Místo konání akce
Dubrovnik
Datum konání akce
25. 6. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—