Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Growth of Strategic Benefits' Role in B2B Markets

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F10%3A39881841" target="_blank" >RIV/00216275:25310/10:39881841 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Growth of Strategic Benefits' Role in B2B Markets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to explain the principles of strategic benefits for a customer perceived as an important part of customer value. Such benefits result in the strengthening of potential performance, long-term positions and consumers' recognition on the market. The paper also summarizes the results of qualitative research in brand and non-brand automotive services in the Czech Republic focusing on mapping the following problem areas: the forms of strategic benefits required by the automotive oil suppliers, the extent to which individual forms strengthen the long-term service, market position and the way of the provision of such benefits in the contemporary financial and economic recession.

  • Název v anglickém jazyce

    The Growth of Strategic Benefits' Role in B2B Markets

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to explain the principles of strategic benefits for a customer perceived as an important part of customer value. Such benefits result in the strengthening of potential performance, long-term positions and consumers' recognition on the market. The paper also summarizes the results of qualitative research in brand and non-brand automotive services in the Czech Republic focusing on mapping the following problem areas: the forms of strategic benefits required by the automotive oil suppliers, the extent to which individual forms strengthen the long-term service, market position and the way of the provision of such benefits in the contemporary financial and economic recession.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and Management

  • ISSN

    1822-6515

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    April

  • Stát vydavatele periodika

    LT - Litevská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus