The Growth of Strategic Benefits' Role in B2B Markets
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F10%3A39881841" target="_blank" >RIV/00216275:25310/10:39881841 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Growth of Strategic Benefits' Role in B2B Markets
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to explain the principles of strategic benefits for a customer perceived as an important part of customer value. Such benefits result in the strengthening of potential performance, long-term positions and consumers' recognition on the market. The paper also summarizes the results of qualitative research in brand and non-brand automotive services in the Czech Republic focusing on mapping the following problem areas: the forms of strategic benefits required by the automotive oil suppliers, the extent to which individual forms strengthen the long-term service, market position and the way of the provision of such benefits in the contemporary financial and economic recession.
Název v anglickém jazyce
The Growth of Strategic Benefits' Role in B2B Markets
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to explain the principles of strategic benefits for a customer perceived as an important part of customer value. Such benefits result in the strengthening of potential performance, long-term positions and consumers' recognition on the market. The paper also summarizes the results of qualitative research in brand and non-brand automotive services in the Czech Republic focusing on mapping the following problem areas: the forms of strategic benefits required by the automotive oil suppliers, the extent to which individual forms strengthen the long-term service, market position and the way of the provision of such benefits in the contemporary financial and economic recession.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Economics and Management
ISSN
1822-6515
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
April
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—