Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Key Strategic Customer Benefits Leading to Strengthening of Relations with Customers in the Chemical Industry

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F13%3A39897286" target="_blank" >RIV/00216275:25310/13:39897286 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Key Strategic Customer Benefits Leading to Strengthening of Relations with Customers in the Chemical Industry

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Creation and enhancement of the value for customers on the basis of cooperation of the value network entities requires continuous research to find out what attributes of the value for customers make the customers buy repeatedly and increase their loyaltyto the supplier of raw materials. The thing is that these strategic benefits as components of the value for customers lead, on condition the customers are provided with them permanently in accordance with their wishes and requirements, to a continuous growth of the customers? competitiveness on the market and to strengthening their position in the industry on the one hand and, on the other hand, they also lead to long-term improvements in their economic results. This paper summarizes the outcomes of the qualitative surveys carried out in selected enterprises and business branches of the chemical industry, focusing on specification of the key strategic benefits leading to creation of strong bonds between the chemical industry producers

  • Název v anglickém jazyce

    The Key Strategic Customer Benefits Leading to Strengthening of Relations with Customers in the Chemical Industry

  • Popis výsledku anglicky

    Creation and enhancement of the value for customers on the basis of cooperation of the value network entities requires continuous research to find out what attributes of the value for customers make the customers buy repeatedly and increase their loyaltyto the supplier of raw materials. The thing is that these strategic benefits as components of the value for customers lead, on condition the customers are provided with them permanently in accordance with their wishes and requirements, to a continuous growth of the customers? competitiveness on the market and to strengthening their position in the industry on the one hand and, on the other hand, they also lead to long-term improvements in their economic results. This paper summarizes the outcomes of the qualitative surveys carried out in selected enterprises and business branches of the chemical industry, focusing on specification of the key strategic benefits leading to creation of strong bonds between the chemical industry producers

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Conference METAL 2013 Proceedings 22nd International Conference on Metallurgy and Materials METAL 2013

  • ISBN

    978-80-87294-41-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1994-1999

  • Název nakladatele

    TANGER, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku