Analýza zákazníků jako základ identifikace nositelů hodnoty pro zákazníka.
Popis výsledku
Příspěvek se zabývá procesem identifikace nositelů hodnoty pro zákazníka jako základu pro uplatnění strategie individualizovaného řízení vztahů se zákazníky diferencovaného podle strategické hodnoty zákazníků pro podnik. Je v něm rozpracován proces analýzy zákazníků vedoucí k odhalení hybných sil hodnoty pro zákazníka. U každé fáze analýzy zákazníků jsou pak specifikovány vhodné metody, které vedou k odhalení nejen očekávaných, ale zejména latentních potřeb a požadavků zákazníků na jednotlivé složky nabídky, které hrají při jejich rozhodování o koupi prioritní úlohu. Identifikace nositelů hodnoty pro zákazníky je tak základem pro zvyšování prosperity a konkurenceschopnosti firem.
Klíčová slova
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Customer Analysis as Bases for Identifying Customer Value Drivers.
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the process of the customer value drivers? identification as a basis for applying the strategy of individualized customer relationship management differentiated according to the strategic customer value for an enterprise. The paper distinguishes the process of customer analysis issuing in revealing the motive forces for a customer. At every stage of the customer analysis the suitable methods are specified and thus lead to the revelation of not only expected but also latent customers´ needs and requirements for particular offer components playing the priority part during a customer?s purchase decision-making process. Thus, the identification of customer value drivers is the basis for enhancing the prosperity and competitive strengths of an enterprise.
Název v anglickém jazyce
Customer Analysis as Bases for Identifying Customer Value Drivers.
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the process of the customer value drivers? identification as a basis for applying the strategy of individualized customer relationship management differentiated according to the strategic customer value for an enterprise. The paper distinguishes the process of customer analysis issuing in revealing the motive forces for a customer. At every stage of the customer analysis the suitable methods are specified and thus lead to the revelation of not only expected but also latent customers´ needs and requirements for particular offer components playing the priority part during a customer?s purchase decision-making process. Thus, the identification of customer value drivers is the basis for enhancing the prosperity and competitive strengths of an enterprise.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Customer Relationship Management ´07
ISBN
978-80-7395-016-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
103-110
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—
Druh výsledku
D - Stať ve sborníku
CEP
AH - Ekonomie
Rok uplatnění
2007