Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza zákazníků jako základ identifikace nositelů hodnoty pro zákazníka.

Popis výsledku

Příspěvek se zabývá procesem identifikace nositelů hodnoty pro zákazníka jako základu pro uplatnění strategie individualizovaného řízení vztahů se zákazníky diferencovaného podle strategické hodnoty zákazníků pro podnik. Je v něm rozpracován proces analýzy zákazníků vedoucí k odhalení hybných sil hodnoty pro zákazníka. U každé fáze analýzy zákazníků jsou pak specifikovány vhodné metody, které vedou k odhalení nejen očekávaných, ale zejména latentních potřeb a požadavků zákazníků na jednotlivé složky nabídky, které hrají při jejich rozhodování o koupi prioritní úlohu. Identifikace nositelů hodnoty pro zákazníky je tak základem pro zvyšování prosperity a konkurenceschopnosti firem.

Klíčová slova

Customer analysescustomer valueidentifying customer value

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer Analysis as Bases for Identifying Customer Value Drivers.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the process of the customer value drivers? identification as a basis for applying the strategy of individualized customer relationship management differentiated according to the strategic customer value for an enterprise. The paper distinguishes the process of customer analysis issuing in revealing the motive forces for a customer. At every stage of the customer analysis the suitable methods are specified and thus lead to the revelation of not only expected but also latent customers´ needs and requirements for particular offer components playing the priority part during a customer?s purchase decision-making process. Thus, the identification of customer value drivers is the basis for enhancing the prosperity and competitive strengths of an enterprise.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer Analysis as Bases for Identifying Customer Value Drivers.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the process of the customer value drivers? identification as a basis for applying the strategy of individualized customer relationship management differentiated according to the strategic customer value for an enterprise. The paper distinguishes the process of customer analysis issuing in revealing the motive forces for a customer. At every stage of the customer analysis the suitable methods are specified and thus lead to the revelation of not only expected but also latent customers´ needs and requirements for particular offer components playing the priority part during a customer?s purchase decision-making process. Thus, the identification of customer value drivers is the basis for enhancing the prosperity and competitive strengths of an enterprise.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Customer Relationship Management ´07

  • ISBN

    978-80-7395-016-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    103-110

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku