Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE ATTRIBUTES OF INTERCONNECTION BETWEEN A CHEMICAL ENTERPRISE AND ITS CUSTOMERS AND THEIR IMPORTANCE FOR STRENGTHENING MUTUAL RELATIONS IN THE VALUE NETWORK.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F13%3A39897291" target="_blank" >RIV/00216275:25310/13:39897291 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE ATTRIBUTES OF INTERCONNECTION BETWEEN A CHEMICAL ENTERPRISE AND ITS CUSTOMERS AND THEIR IMPORTANCE FOR STRENGTHENING MUTUAL RELATIONS IN THE VALUE NETWORK.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To strengthen the customer relations when dealing with chemical products, it is necessary to develop a number of areas of cooperation and mutual harmonization of processes and activities between producers and manufacturers, or users of these products sothat it leads to their deeper interconnection, better competitiveness and higher effectiveness of production processes, distribution and utilization of the products. At first, the paper discusses individual areas of mutual cooperation, sharing information, creation of common concepts and procedures, and mutual adaptation of producers, distributors and processors in the entire value network. Next, it summarizes the outcomes of the quantitative research into the perception of the beneficial effect and theactual level of these attributes of the enterprise-customer interconnection from the point of view of managers in chemical production enterprises who come into contact with the customers and who participate in making offers and increasin

  • Název v anglickém jazyce

    THE ATTRIBUTES OF INTERCONNECTION BETWEEN A CHEMICAL ENTERPRISE AND ITS CUSTOMERS AND THEIR IMPORTANCE FOR STRENGTHENING MUTUAL RELATIONS IN THE VALUE NETWORK.

  • Popis výsledku anglicky

    To strengthen the customer relations when dealing with chemical products, it is necessary to develop a number of areas of cooperation and mutual harmonization of processes and activities between producers and manufacturers, or users of these products sothat it leads to their deeper interconnection, better competitiveness and higher effectiveness of production processes, distribution and utilization of the products. At first, the paper discusses individual areas of mutual cooperation, sharing information, creation of common concepts and procedures, and mutual adaptation of producers, distributors and processors in the entire value network. Next, it summarizes the outcomes of the quantitative research into the perception of the beneficial effect and theactual level of these attributes of the enterprise-customer interconnection from the point of view of managers in chemical production enterprises who come into contact with the customers and who participate in making offers and increasin

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CCL 2013: Carpathian Logistics Congress 2013 - Congress Proceedings.

  • ISBN

    978-80-87294-50-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    709-723

  • Název nakladatele

    TANGER, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Krakow

  • Datum konání akce

    9. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000363813400110