Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F17%3A39910785" target="_blank" >RIV/00216275:25310/17:39910785 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná monografie uceleně vymezuje novodobé pojetí marketingu vztahů, jeho vývojové trendy a přístupy k němu, ale i jeho základní rysy, principy a fáze. Zdůrazňuje, že marketing vztahů vyžaduje soustředění na vztahy spíše než na transakce, přechod od funkčně založeného marketingu k mezi-funkčně založenému marketingu a plné soustředění na vytváření hodnoty pro zákazníka formou propojení a spolupráci všech stakeholderů. Marketing vztahů znamená přechod od marketingových činností, zaměřených na získávání zákazníků k marketingovým činnostem, které kladou důraz na udržení zákazníků a získání jejich loajality. Má-li být zákazníkům poskytováno komplexní řešení jejich potřeb a požadavků, je třeba použít vhodné nástroje pro posilování těchto vztahů adekvátní danému odvětví a trhům. Marketing vztahů vyžaduje poskytovat zákazníkům takovou hodnotu, která jim přináší komplexní uspokojení jeho potřeb a požadavků a posiluje vztahy se zákazníky. Hlavní teoretický, ale i praktický přínos této monografie je vymezení nástrojů posilování vztahů se zákazníky pro B2B trhy, konkrétně pro produkty určené pro výrobní spotřebu, a jejich specifikace pro vybrané kategorie chemických výrobků. Jsou to hlavně tyto nástroje: • Komplexní sortiment produktů, inovovaný podle potřeb a požadavků zákazníků. • Vysoká a stálá kvalita produktů. • Dostatečná šíře sortimentu a vysoká kvalita služeb. • Partnerský a flexibilní styl obsluhy zákazníků. • Vybavení umožňující přizpůsobení se potřebám a požadavkům zákazníků. • Cenová dostupnost. • Účinná marketingová komunikace. • Speciální akce pro odběratele. • Zákaznicky orientovaná firemní kultura v podniku a styl řízení. • Celková úroveň a pověst podniku dodavatele u odběratelů. • Propojení, spolupráce a vztahy mezi subjekty hodnotové sítě, zejména se zákazníky.

  • Název v anglickém jazyce

    Tools to Strengthening Relations with Customers in B2B Market

  • Popis výsledku anglicky

    The presented monograph comprehensively defines the modern concept of relationship marketing, its development trends and approaches to it, but also its basic features, principles and phases. It emphasizes that relationship marketing requires the focus on relationships rather than transactions, the transition from a functionally based marketing to the cross-functionally based marketing and full concentration on creating customer value in the form of networking and cooperation of all stakeholders. Relationship marketing represents a shift from marketing activities aimed at attracting customers to marketing activities that focus on retaining customers and winning their loyalty. This monographs shows necessity to strengthen relations with customers and to use adequate tools to the industry and markets. The main theoretical but also practical contribution of this monograph is the definition of these tools for B2B markets, particularly for products intended for further manufacturing, and their specifications for selected categories of chemical products. In particular, these are the following tools: A comprehensive range of products innovated according to the needs and requirements of customers. High and consistent product quality. Sufficient assortment and high quality of services. Partnership and flexible style of customer service. Equipment enabling adaptation to customer needs and requirements. Affordability. Effective marketing communication. Special events for customers. Customer-oriented corporate culture in the enterprise and management style. The overall quality and reputation of the supplier’s enterprise with buyers. Interconnection, cooperation and relationships between entities in the value network, especially with customers.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-271-0419-2

  • Počet stran knihy

    320

  • Název nakladatele

    GRADA Publishing a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy