Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝZKUM ŘÍZENÍ VZTAHŮ SE STAKEHOLDRY NA PRŮMYSLOVÝCH TRZÍCH

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU79629" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU79629 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    INDUSTRIAL STAKEHOLDER RELATIONSHIP MANAGEMENT RESEARCH

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The current knowledge indicates that successful companies are particularly market oriented, but there is another significant phenomenon, that is intensive focus to build and maintain relationships with stakeholders based on their needs and with the accent on high quality services. Companies must identify the market needs very precisely to ensure the best compliance of manufactured products with the needs of customers and other key groups of stakeholders. Their main target is the market, not products asit may appear. All of the research and development activities: manufacturing, sales and after-sales service are directed to better and faster satisfaction of customer needs. Product is not only considered a physical commodity, but its understanding is much broader and includes services, i.e. product associated with services. The focus on customers and their satisfaction has many positive effects in the area of business development, however, the today's competitive environment is driving

  • Název v anglickém jazyce

    INDUSTRIAL STAKEHOLDER RELATIONSHIP MANAGEMENT RESEARCH

  • Popis výsledku anglicky

    The current knowledge indicates that successful companies are particularly market oriented, but there is another significant phenomenon, that is intensive focus to build and maintain relationships with stakeholders based on their needs and with the accent on high quality services. Companies must identify the market needs very precisely to ensure the best compliance of manufactured products with the needs of customers and other key groups of stakeholders. Their main target is the market, not products asit may appear. All of the research and development activities: manufacturing, sales and after-sales service are directed to better and faster satisfaction of customer needs. Product is not only considered a physical commodity, but its understanding is much broader and includes services, i.e. product associated with services. The focus on customers and their satisfaction has many positive effects in the area of business development, however, the today's competitive environment is driving

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Business

  • ISSN

    1539-722X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2008

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus