Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F15%3A00086291" target="_blank" >RIV/00216224:14220/15:00086291 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of the paper is to describe the most important trends by manufacturers producing electric equipment and electronic components in the Czech Republic. We focus on customer services and interfunctional coordination (IFC), part of market orientation. We prepared questionnaire in the form of the Likert scale. Sixty companies participated in our research. The crucial trends in customer services are: (1) New products are developed, tested and improved according to customer needs; (2) Respondents clearly understand strategic importance and benefits of providing customer services; (3) Provided products are both delivered in time and in very good technical conditions according to customer orders; (4) Respondents enable repeated using products by helpof after-sale service, renovation or refurbishing items for their customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of the paper is to describe the most important trends by manufacturers producing electric equipment and electronic components in the Czech Republic. We focus on customer services and interfunctional coordination (IFC), part of market orientation. We prepared questionnaire in the form of the Likert scale. Sixty companies participated in our research. The crucial trends in customer services are: (1) New products are developed, tested and improved according to customer needs; (2) Respondents clearly understand strategic importance and benefits of providing customer services; (3) Provided products are both delivered in time and in very good technical conditions according to customer orders; (4) Respondents enable repeated using products by helpof after-sale service, renovation or refurbishing items for their customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia - Social and Behavioral Sciences

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    677-682

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Nizozemí

  • Místo konání akce

    Nizozemí

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku