Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing služeb - trendy v doprovodných službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72756" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72756 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14220/07:00032998

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing služeb - trendy v doprovodných službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mnohé podniky si již uvědomují, že konkurence dokáže produkty snadno napodobit či okopírovat a že je nutné se odlišit jiným způsobem, tedy nejčastěji již zmíněnou nabídkou doprovodných služeb. Na základě odlišných nabídek doprovodných služeb dokáží zákazníci identifikovat jednotlivé podniky. Netradiční a rozsáhlá nabídka doprovodných služeb může tudíž podnikům přinést potenciál pro jejich další rozvoj a může přispět k získání a udržení konkurenční výhody. Ačkoliv jsou samotné doprovodné služby jedním zesoučasných trendů marketingu, zaměřily jsme se v tomto článku nejen na jejich definování a zdůraznění jejich významu, ale snažily jsme se především identifikovat trendy v rámci doprovodných služeb. Jedná se tedy o souhrn dosavadních teoretických poznatků v této oblasti.

  • Název v anglickém jazyce

    Service Marketing - trends in customers services

  • Popis výsledku anglicky

    Many companies know very well that competitors are able to copy their products very fast and easily. One possible way of differentiation is seen in customer services. To have wide, well provided and managed supply of customer services can help to surviveon todays fierce market. This paper is focus on short characteristics of customer services and emphasis their important. Also there are identified some current trends in customer services.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    8-9

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus