Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F07%3APU72756" target="_blank" >RIV/00216305:26510/07:PU72756 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14220/07:00032998
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing služeb - trendy v doprovodných službách
Popis výsledku v původním jazyce
Mnohé podniky si již uvědomují, že konkurence dokáže produkty snadno napodobit či okopírovat a že je nutné se odlišit jiným způsobem, tedy nejčastěji již zmíněnou nabídkou doprovodných služeb. Na základě odlišných nabídek doprovodných služeb dokáží zákazníci identifikovat jednotlivé podniky. Netradiční a rozsáhlá nabídka doprovodných služeb může tudíž podnikům přinést potenciál pro jejich další rozvoj a může přispět k získání a udržení konkurenční výhody. Ačkoliv jsou samotné doprovodné služby jedním zesoučasných trendů marketingu, zaměřily jsme se v tomto článku nejen na jejich definování a zdůraznění jejich významu, ale snažily jsme se především identifikovat trendy v rámci doprovodných služeb. Jedná se tedy o souhrn dosavadních teoretických poznatků v této oblasti.
Název v anglickém jazyce
Service Marketing - trends in customers services
Popis výsledku anglicky
Many companies know very well that competitors are able to copy their products very fast and easily. One possible way of differentiation is seen in customer services. To have wide, well provided and managed supply of customer services can help to surviveon todays fierce market. This paper is focus on short characteristics of customer services and emphasis their important. Also there are identified some current trends in customer services.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
16.
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
8-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—