Study of Customer Service in Czech Service Firms
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000021" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000021 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Study of Customer Service in Czech Service Firms
Popis výsledku v původním jazyce
The study presented in this paper was aimed at customer service in Czech service firms. It highlights three areas of customer service - customer friendly processes, employee commitment to customer and customer dialog.
Název v anglickém jazyce
Study of Customer Service in Czech Service Firms
Popis výsledku anglicky
The study presented in this paper was aimed at customer service in Czech service firms. It highlights three areas of customer service - customer friendly processes, employee commitment to customer and customer dialog.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wide Europe
ISBN
80-214-1683-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ú. ekonomiky a managementu
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—