Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F23%3APU148574" target="_blank" >RIV/00216305:26510/23:PU148574 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mmspektrum.com/clanek/prinosy-smart-sluzeb-pro-male-a-stredni-podniky" target="_blank" >https://www.mmspektrum.com/clanek/prinosy-smart-sluzeb-pro-male-a-stredni-podniky</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na přínosy smart služeb pro malé a střední podniky. - Nejdříve je nutné služby DS a DSST správně popsat, včetně příkladů DSST. DS jsou „činnosti uskutečňované mezi zákazníkem a organizací, které zlepšují nebo usnadňují prodej a používání výrobků či služeb. Zahrnují všechny úkony, které výrobce dělá pro zákazníka v průběhu transakce prodeje výrobku zákazníkovi“. (LaLonde a Zinserová, 1976) DSST lze vymezit jako službu „poskytnutou k produktu, který je schopen vnímat své vlastní podmínky a své okolí, a tak umožnit aktuální sběr dat, neustálou komunikaci a interaktivní zpětnou vazbu“. (Allmendinger a Lombreglia, 2005).
Název v anglickém jazyce
Benefits of smart services for SMEs
Popis výsledku anglicky
The article is focused on Benefits of smart services for SMEs. - First, the customer services and customer services using smart technologies must be properly described, including examples of them. Customer services are 'activities carried out between a customer and an organisation that improve or facilitate the sale and use of products or services. They include all the actions that the manufacturer does for the customer in the course of the transaction of selling the product to the customer'. (LaLonde and Zinser, 1976). Customer services using smart technologies can be defined as a service "provided to a product that is capable of sensing its own conditions and its environment, thus enabling timely data collection, continuous communication, and interactive feedback." (Allmendinger and Lombreglia, 2005).
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
MM Průmyslové spektrum
ISSN
1212-2572
e-ISSN
—
Svazek periodika
neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
7, 8
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
22-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—