Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F23%3APU148574" target="_blank" >RIV/00216305:26510/23:PU148574 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.mmspektrum.com/clanek/prinosy-smart-sluzeb-pro-male-a-stredni-podniky" target="_blank" >https://www.mmspektrum.com/clanek/prinosy-smart-sluzeb-pro-male-a-stredni-podniky</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na přínosy smart služeb pro malé a střední podniky. - Nejdříve je nutné služby DS a DSST správně popsat, včetně příkladů DSST. DS jsou „činnosti uskutečňované mezi zákazníkem a organizací, které zlepšují nebo usnadňují prodej a používání výrobků či služeb. Zahrnují všechny úkony, které výrobce dělá pro zákazníka v průběhu transakce prodeje výrobku zákazníkovi“. (LaLonde a Zinserová, 1976) DSST lze vymezit jako službu „poskytnutou k produktu, který je schopen vnímat své vlastní podmínky a své okolí, a tak umožnit aktuální sběr dat, neustálou komunikaci a interaktivní zpětnou vazbu“. (Allmendinger a Lombreglia, 2005).

  • Název v anglickém jazyce

    Benefits of smart services for SMEs

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on Benefits of smart services for SMEs. - First, the customer services and customer services using smart technologies must be properly described, including examples of them. Customer services are 'activities carried out between a customer and an organisation that improve or facilitate the sale and use of products or services. They include all the actions that the manufacturer does for the customer in the course of the transaction of selling the product to the customer'. (LaLonde and Zinser, 1976). Customer services using smart technologies can be defined as a service "provided to a product that is capable of sensing its own conditions and its environment, thus enabling timely data collection, continuous communication, and interactive feedback." (Allmendinger and Lombreglia, 2005).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MM Průmyslové spektrum

  • ISSN

    1212-2572

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7, 8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    22-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus