Výzkum péče o zákazníky v českých firmách v sektoru služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000023" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000023 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum péče o zákazníky v českých firmách v sektoru služeb
Popis výsledku v původním jazyce
The study presented in this paper was aimed at customer service in Czech service firms. It highlights three areas of customer service - customer friendly processes, employee commitment to customer service and customer dialog.
Název v anglickém jazyce
Study of Customer Service in Czech Service Firms
Popis výsledku anglicky
The study presented in this paper was aimed at customer service in Czech service firms. It highlights three areas of customer service - customer friendly processes, employee commitment to customer service and customer dialog. This study gains from entr ies collected in the questionnaire of task "Marketing Audit as a Resource of Building Strategic Advantage" creating part of institutional research study "Research of Strategic Management in Czech Firms" at the Faculty of Business and Management, Brno University of Technology.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výuka a výzkum v odvětvových ekonomikách a podnikovém managementu na technických vysokých školách
ISBN
80-7194-301-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ú. ekonomiky a managementu
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—