Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Benefits of a Complex Solution to the Customer's Problem for SRC on the Market with Chemical Products

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F13%3A39899106" target="_blank" >RIV/00216275:25310/13:39899106 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Benefits of a Complex Solution to the Customer's Problem for SRC on the Market with Chemical Products

  • Popis výsledku v původním jazyce

    On B2B markets, the strategy of a complex solution to the customers' problem is a more and more effective way to creating superior customer value (SCV). It leads to building and developing stronger relationships with customers on the principle of mutualbenefit aiming to achieve higher customer satisfaction and loyalty. It also leads to a growth in the company's competitiveness on the market, enhanced interconnection between the company and its customers, often also these customers' customers, and thusto higher effectiveness of the entrepreneurial activities. Mainly the company's ability to be flexible in their offer plays an important role in strengthening the relationships with customers (SRC). The thing is to offer a sufficient range of products, high quality products and their accessories (packaging, marking, accompanying documentation, etc.), but also a desirable level of a comprehensive system of pre-sale, sale and after-sale services, providing a complex solution to the custome

  • Název v anglickém jazyce

    The Benefits of a Complex Solution to the Customer's Problem for SRC on the Market with Chemical Products

  • Popis výsledku anglicky

    On B2B markets, the strategy of a complex solution to the customers' problem is a more and more effective way to creating superior customer value (SCV). It leads to building and developing stronger relationships with customers on the principle of mutualbenefit aiming to achieve higher customer satisfaction and loyalty. It also leads to a growth in the company's competitiveness on the market, enhanced interconnection between the company and its customers, often also these customers' customers, and thusto higher effectiveness of the entrepreneurial activities. Mainly the company's ability to be flexible in their offer plays an important role in strengthening the relationships with customers (SRC). The thing is to offer a sufficient range of products, high quality products and their accessories (packaging, marking, accompanying documentation, etc.), but also a desirable level of a comprehensive system of pre-sale, sale and after-sale services, providing a complex solution to the custome

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series A, Faculty of Chemical Technology

  • ISSN

    1211-5541

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    19

  • Číslo periodika v rámci svazku

    prosinec

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    345-371

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus