Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Preference of Forms of Customer Loyalty Programs by Clients of Internet Pharmacies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39895566" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39895566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Preference of Forms of Customer Loyalty Programs by Clients of Internet Pharmacies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tough market changes require new trading directions to go in servicing the target markets. In particular, it is about offering new ideas, emotional and symbolic values strengthening relationships of shoppers to the company and brand and increasing theirloyalty. This also applies to pharmaceutical products. The need to employ non-traditional forms of work with the market and sales promotion of OTC drugs and pharmaceuticals and nutritional supplements is also caused by the fact that in the last 3 years the sale of these products started to dynamically develop on the Czech market through Internet pharmacies. Nevertheless, effort to comprehensively meet the needs and wishes of customers and strengthening of relationships with them require the use of suchinnovative practices and tools in the electronic commerce environment that lead to increased loyalty of e-shop customers. The article defines appropriate forms of increasing customer loyalty with clients of online pharmacies and summarize

  • Název v anglickém jazyce

    Preference of Forms of Customer Loyalty Programs by Clients of Internet Pharmacies

  • Popis výsledku anglicky

    Tough market changes require new trading directions to go in servicing the target markets. In particular, it is about offering new ideas, emotional and symbolic values strengthening relationships of shoppers to the company and brand and increasing theirloyalty. This also applies to pharmaceutical products. The need to employ non-traditional forms of work with the market and sales promotion of OTC drugs and pharmaceuticals and nutritional supplements is also caused by the fact that in the last 3 years the sale of these products started to dynamically develop on the Czech market through Internet pharmacies. Nevertheless, effort to comprehensively meet the needs and wishes of customers and strengthening of relationships with them require the use of suchinnovative practices and tools in the electronic commerce environment that lead to increased loyalty of e-shop customers. The article defines appropriate forms of increasing customer loyalty with clients of online pharmacies and summarize

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management

  • ISBN

    978-609-457-116-9

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    856-863

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    10. 5. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku