Preference of Forms of Customer Loyalty Programs by Clients of Internet Pharmacies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F12%3A39895566" target="_blank" >RIV/00216275:25310/12:39895566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Preference of Forms of Customer Loyalty Programs by Clients of Internet Pharmacies
Popis výsledku v původním jazyce
Tough market changes require new trading directions to go in servicing the target markets. In particular, it is about offering new ideas, emotional and symbolic values strengthening relationships of shoppers to the company and brand and increasing theirloyalty. This also applies to pharmaceutical products. The need to employ non-traditional forms of work with the market and sales promotion of OTC drugs and pharmaceuticals and nutritional supplements is also caused by the fact that in the last 3 years the sale of these products started to dynamically develop on the Czech market through Internet pharmacies. Nevertheless, effort to comprehensively meet the needs and wishes of customers and strengthening of relationships with them require the use of suchinnovative practices and tools in the electronic commerce environment that lead to increased loyalty of e-shop customers. The article defines appropriate forms of increasing customer loyalty with clients of online pharmacies and summarize
Název v anglickém jazyce
Preference of Forms of Customer Loyalty Programs by Clients of Internet Pharmacies
Popis výsledku anglicky
Tough market changes require new trading directions to go in servicing the target markets. In particular, it is about offering new ideas, emotional and symbolic values strengthening relationships of shoppers to the company and brand and increasing theirloyalty. This also applies to pharmaceutical products. The need to employ non-traditional forms of work with the market and sales promotion of OTC drugs and pharmaceuticals and nutritional supplements is also caused by the fact that in the last 3 years the sale of these products started to dynamically develop on the Czech market through Internet pharmacies. Nevertheless, effort to comprehensively meet the needs and wishes of customers and strengthening of relationships with them require the use of suchinnovative practices and tools in the electronic commerce environment that lead to increased loyalty of e-shop customers. The article defines appropriate forms of increasing customer loyalty with clients of online pharmacies and summarize
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F1279" target="_blank" >GAP403/12/1279: Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Business and Management
ISBN
978-609-457-116-9
ISSN
2029-4441
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
856-863
Název nakladatele
VGTU Publishing House Technika
Místo vydání
Vilnius
Místo konání akce
Vilnius
Datum konání akce
10. 5. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—