Management zákaznických řešení Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU123666" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU123666 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.grada.cz/Management-zakaznickych-reseni-9743" target="_blank" >https://www.grada.cz/Management-zakaznickych-reseni-9743</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Management zákaznických řešení Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Popis výsledku v původním jazyce
Rychlý technologický rozvoj, který v současnosti probíhá – hovoří se v této souvislosti o čtvrté průmyslové revoluci (Industry 4.0 nebo česky Průmysl 4.0), umožňuje ve stále větší míře individualizovat i fyzické produkty a to i v malých jednotkových množstvích daného produktu na spotřebitelských trzích. Umožňuje to především rozvoj robotiky a technologií 3D tisku. Customer Solutions Management (CSM) neboli správa zákaznických řešení je komplexní pojetí péče o zákazníky kladoucí si za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Pro zajištění vysoké výkonnosti celého systému je nezbytná multidisciplinarita spojující strategický marketing, engineering, produktový a projektový management ve funkční celek prostupující všemi úrovněmi ve firmě. Kniha vychází ze zpracovaných případových studií a přináší náměty a doporučení, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Kniha je primárně zaměřená na segment B2B, nicméně jsem přesvědčen, že vzhledem k diskutovaným předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0, najdou uvedené postupy a principy častěji uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.
Název v anglickém jazyce
Customer Solutions Management
Popis výsledku anglicky
There can be seen growing demand for customized solution offers prepared by companies on both B2B and B2C markets. While this approach is well developed in some B2B sectors it is not that often in majority of B2C markets. Rapid technology development within past years gives more and more possibilities to increase production flexibility in more and more production sectors. This will lead in increasing level of product customization shortly. Purpose of this book is to introduce an empirical model of Customer Solutions Management that has been created based on long term experience in machine building sector within European Union. The experience is documented by qualitative case study research performed in five European companies involved in product supply chain within the machine building sector from component production through distribution to machine building. Selected companies represent range of sizes from large global corporation to micro business. The research was performed in period of years 2012 to 2015 by observations and in-depth interviews with all level managers in all researched companies. Prior to this qualitative research also a research through secondary data in publications was performed to analyze the sector in complexity. The research proves increasing demand for individualized product solutions from customers. Results of the research were used to create empirical model of Customer Solutions Management business approach that can be of inspiration for many companies not only in B2B sector but more and more often also in B2C.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-271-0559-5
Počet stran knihy
128
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—